ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Είπαν Οι Φίλοι

October 5, 2022

EnglishGreek
greek-news-and-Radio-FL-logo

Η Ελληνική εφημερίδα και το Ελληνικό Ραδιόφωνο της Florida
The Greek Newspaper and the Greek Radio of Florida

EnglishGreek

Σε εκείνους που σκέπτονται πως η Ελλάδα σήμερα δεν έχει καμία σημασία ας μου επιτραπεί να πω ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερο λάθος. Η σημερινή, όπως και η παλιά Ελλάδα, έχει υψίστη σημασία για οποιονδήποτε ψάχνει να βρει τον εαυτό του.

Χένρυ Μίλλερ, 1891-1980, Αμερικανός συγγραφέας

greek-news-and-Radio-FL-logo
EnglishGreek
Ουκρανία

Πόλεμος στην Ουκρανία όπως και στο Χόλιγουντ: and the oscar goes to…

10 Mar, 2022

Βλέποντας τα συμβαίνοντα στην Ουκρανία, για κάποιον ανεξήγητο λόγο έρχεται στο μυαλό μας κατ’ ευθείαν το Χόλυγουντ …Πολύ πολεμικό «θέαμα», αλλά όχι ουσία με βάση τη διαφορά δυναμικού μεταξύ των εμπόλεμων μερών. Πολύ αξιοποιήσιμο υλικό για φωτογράφους και κανάλια, αλλά όχι σπουδαία στρατιωτικά επιτεύγματα. Απ’ ό,τι φαίνεται όλα γίνονται για το θέαμα και όχι για την ουσία …Γίνονται γι’ αυτούς που «βλέπουν» τον πόλεμο και όχι γι’ αυτούς που υποτίθεται ότι πολεμούν. Ο πανίσχυρος «Γολιάθ» χτυπάει τον ανίσχυρο «Δαυίδ» τόσο όσο χρειάζεται, για να βγουν «ωραίες» τρομακτικές φωτογραφίες και όχι όσο μπορεί με στόχο να τον νικήσει. Κάπου εκεί έρχεται στο μυαλό μας το Χόλυγουντ. Προφανώς αυτό, το οποίο θέλουν να «κατακτήσουν» οι εμπλεκόμενοι σ’ αυτόν τον πόλεμο βρίσκεται στην «οθόνη» των τηλεοράσεών μας και όχι στο πεδίο τής μάχης.

Υπό το πρίσμα αυτό «βλέπουμε» και άρα εξετάζουμε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο …Με τον τρόπο που εξετάζουμε κι ερμηνεύουμε τα στοιχεία που αφορούν μια κινηματογραφική παραγωγή, η οποία επιδιώκει την επιτυχία. Όλοι, για παράδειγμα, γνωρίζουμε τα συνήθη «πιασάρικα» θέματα του Χόλυγουντ, προκειμένου να υπάρξει μια εύκολη και σίγουρη επιτυχία …Λίγο βία, λίγο σεξ και ίντριγκα και η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Επίσης γνωρίζουμε ότι στο εβραιοκρατούμενο Χόλυγουντ τις μεγαλύτερες επιτυχίες τις έχουν οι Εβραίοι. Φυσικό είναι αυτό, εφόσον το κατέχουν καλά το θέμα …Είναι «ειδικοί» θα μπορούσαμε να πούμε σε θέματα σεξ, ίντριγκας και συνομωσίας …Από την εποχή που οι ίδιοι διέρρεαν προς πάσα κατεύθυνση τα περίφημα —αλλά «ορφανά»— «Πρωτόκολλα της Σιών» …Τα περίφημα «Πρωτόκολλα», τα οποία περιγράφουν τη μέθοδο όχι απλά να κάνει κάποιος μια κινηματογραφική «επιτυχία», αλλά να κατακτήσει την κορυφή τού κόσμου με μέσον το σεξ και τη συνωμοσία.

Όμως, μέχρι να επιτύχουν τον μεγάλο τους εθνικό «στόχο», οι Εβραίοι «ξόδευαν» τις γνώσεις τους, δημιουργώντας μεγάλες επιτυχίες στο Χόλυγουντ. Μέχρι να εξασφαλίσουν το εθνικό τους «όνειρο» τους, έπρεπε να εξασφαλίσουν την πλούσια προσωπική καθημερινότητά τους. Η δραστηριότητά τους και η μεθοδολογία τους ειδικά μετά από σκάνδαλα τύπου Γουάινσταϊν ή του Γούντι Άλεν έγινε περίπου γνωστή σε όλους  …Εβραίοι παραγωγοί «μοιράζουν» ρόλους κι αρμοδιότητες με τον γνωστό «αξιοκρατικό» τρόπο που το κάνουν συνήθως οι Εβραίοι. Οι Εβραίοι, οι οποίοι δεν χαρίζουν σε άλλους ούτε την «αρρώστια» τους, μόνο με Εβραίους συνεργάζονται.

Αυτή είναι μια πάγια τακτική τους, η οποία ακολουθείται ανά τους αιώνες, γιατί έτσι ελέγχουν με όρους «συμμορίας» όλους τους χώρους στους οποίους δραστηριοποιούνται. Επιπλέον, με τον τρόπο αυτόν «πουλάνε» σε ομοεθνείς τους εξυπηρέτηση που θα μπορούσε να τους βοηθήσει σε μελλοντικά προβλήματα. Έχοντας μεταξύ τους σχέσεις αίματος, αλληλοβοηθιούνται με τον πιο απόλυτο τρόπο. Όλα μόνοι τους τα κάνουν. Εβραίοι χρηματοδοτούν τις παραγωγές τους…Εβραίοι γράφουν τα σενάρια…Εβραίοι κάνουν τα κάστινγκ….Εβραίοι είναι οι ήρωες όλων των ταινιών τους…Εβραίος είναι ο Αμερικανός «ήρωας»…Εβραίος είναι Άραβας τρομοκράτης «αντιήρωας»…Εβραίος ο Άγγλος «διανοητής»…..που θα αναλύσει την κατάσταση…Μόνο οι «κομπάρσοι» και τα θύματα δεν είναι Εβραίοι.

Αυτό ακριβώς μας θυμίζει ο Πόλεμος την Ουκρανία …Ένας «στημένος» πόλεμος μανιχαϊστικού τύπου ασιατικής προέλευσης …Ένας πόλεμος μεταξύ τού «καλού» και του «κακού», το οποίο πάντα είναι το κυρίαρχο μοτίβο στις αβρααμικές θρησκείες. Βλέπουμε μια Ρωσία που αντιπροσωπεύει τις δυνάμεις του «κακού» και του «σκότους» να επιτίθεται στην «αθώα» Ουκρανία …Την Ουκρανία, η οποία αναζητά το «φως» τού ΝΑΤΟ κάτω από τις πιέσεις του «καλού» ήρωα ΗΠΑ και του αγαθού γείτονα Γερμανία …Πρωταγωνιστές σ’ αυτήν την κατάσταση οι ηγέτες αυτών των κρατών, οι οποίοι καθορίζουν τις συμπεριφορές τους …Στον δεύτερο ρόλο η πάλαι ποτέ «κυρίαρχη» των κυμάτων Βρετανία. Όμως, εάν δούμε καλύτερα τους ηγέτες αυτών των κρατών, οι οποίοι δίνουν «χαρακτήρα» στους «ήρωες» αυτής της μεγαλειώδους κι ανθρωποκτόνας «παράστασης», πραγματικά θα αισθανθούμε σαν να διαβάζουμε σενάριο της εταιρίας παραγωγής τού διαβόητου Εβραίου παραγωγού των δεκάδων Όσκαρ Γουάινσταϊν …Θα αισθανθούμε ότι το επόμενο πράγμα που πρέπει να περιμένουμε είναι να δούμε πού θα πάει το «Όσκαρ» τού πρώτου και δεύτερου αντρικού ρόλου …Θα το πάρει ο «ήρωας» Μπάτμαν ή ο «αντιήρωας» Τζόκερ; …Έτσι κι αλλιώς το ίδιο στούντιο και η ίδια παραγωγή θα πάρει τα βραβεία …όπου κι αν αυτά δοθούν. 

Το σενάριο της «παραγωγής» είναι το αγαπημένο των Εβραίων …«Μια τυπική ημέρα σε ένα πορνείο» …κι ως γνωστόν τα πορνεία επί αιώνες ήταν οι αγαπημένοι «βιότοποι» των Εβραίων …Οι χώροι στους οποίους πάντα διέπρεπαν και είχαν την απόλυτη εξειδίκευση. Εάν καταλάβει κάποιος αυτό το λειτουργικό «πλαίσιο», μπορεί να καταλάβει και τους «ρόλους» των πρωταγωνιστών …Μπορεί να καταλάβει τα «ζητούμενα» της σημερινής προβληματικής και βίαιης κατάστασης, την οποία βλέπουμε να εκτυλίσσεται στην Ουκρανία …Να καταλάβει τι ακριβώς επιδιώκεται ως τελικός στόχος μιας συγκεκριμένης συμπεριφοράς …Μιας βίαιης στην περίπτωσή μας συμπεριφοράς, η οποία δεν έχει ως αποκλειστικό στόχο αυτόν στον οποίο ασκείται, αλλά τους υπόλοιπους, οι οποίοι είναι «παρατηρητές» και τρομοκρατούνται απ’ αυτά τα οποία βλέπουν.

Για αυτόν τον λόγο στην περίπτωση του πολέμου τής Ουκρανίας είναι βασικό να γνωρίζει κάποιος το περιβάλλον στο οποίο υπάρχει μια ιδιόμορφη δραστηριότητα σαν αυτήν στην οποία αναφερόμαστε …Είναι επίσης βασικό να γνωρίζει την ταυτότητα αυτών που «πρωταγωνιστούν», οι οποίοι έχουν απόλυτη εξοικείωση με αυτό το περιβάλλον και «διακρίνονται» εύκολα μέσα σ’ αυτό. Εάν προσπαθήσει κάποιος ν’ αναλύσει τα συμβαίνοντα στην Ουκρανία με όρους συμβατικής στρατηγικής, θα παγιδευτεί και θα φτάσει σε αδιέξοδο, το οποίο δεν θα του παρέχει κανένα συμπέρασμα. Με γεωπολιτικού τύπου αναλύσεις περί αγωγών φυσικού αερίου και συμμαχιών τύπου ΝΑΤΟ δεν θα βγάλει κανένα χρήσιμο συμπέρασμα για το ποιους αφορά αυτή η σύγκρουση και τι ακριβώς επιδιώκεται.

Είναι σαν να βλέπεις κάποιες ομάδες να κάνουν κάποια πράγματα με μια μπάλα σ’ ένα γήπεδο, χωρίς να ξέρεις το παιχνίδι που παίζουν και τους κανονισμούς του. Το γεγονός ότι βλέπεις κάτι, δεν σημαίνει ότι καταλαβαίνεις και τι γίνεται …Δεν καταλαβαίνεις πότε επιτίθονται ή πότε αμύνονται, πότε κερδίζουν και πότε χάνουν …Πότε κάνουν έξυπνα και σωστά πράγματα και πότε κάνουν λάθη …Πότε πιάνουν τη μπάλα με τα χέρια και πότε όχι …Πότε έχουν νόημα οι πανηγυρισμοί στην κερκίδα και πότε όχι. Αυτό είναι που συμβαίνει τώρα και με τον πόλεμο στην Ουκρανία, ο οποίος είναι η εκδήλωση μιας σύνθετης μορφής πολέμου. Μόνον με τον εντοπισμό  τού σωστού ιμπεριαλιστικού «σεναρίου» μπορούμε να καταλάβουμε τι «βλέπουμε» …Μπορούμε να καταλάβουμε τι πραγματικά συμβαίνει στην Ουκρανία και ποιοι βρίσκονται «πίσω» από τις αποφάσεις που την αφορούν …Πότε πανηγυρίζουν αυτοί οι οποίοι εμπλέκονται και πότε όχι …Πότε πρέπει να συμμετέχουν στους πανηγυρισμούς οι θεατές και πότε όχι.

Αν δεν γνωρίζεις τους «κανονισμούς» τού συγκεκριμένου πολεμικού «παιχνιδιού», δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβεις τι συμβαίνει …Δεν μπορείς να καταλάβεις ποιοι επωφελούνται από την κρίση και τι ακριβώς επιδιώκουν μέσα από μια πολεμική σύρραξη με «διδακτικό» για τους παρατηρητές στόχο …Δεν μπορείς να καταλάβεις τον λόγο που τα κέρδη τού πολέμου βρίσκονται πολύ μακριά από το πεδίο του πολέμου. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν μπορείς να καταλάβεις τα συμβαίνοντα. Τα πάντα είναι θέμα σχεδιασμού και κατανομής ρόλων. Η εβραϊκής εμπνεύσεως Νέα Τάξη Πραγμάτων λειτουργεί με τον τρόπο που γνωρίζουν οι Εβραίοι να ελέγχουν τόσο τους ανθρώπους όσο και τα ανθρώπινα σύνολα. Τα κράτη μέσα σε αυτήν την Νέα Τάξη ελέγχονται με τον τρόπο που γνωρίζουν οι Εβραίοι και τους επιτρέπει να είναι κυρίαρχοι και να ασκούν εξουσία επάνω σ’ αυτά. Με τον τρόπο που γνώριζε ο Επστάιν και γνωρίζει η Γκισλέιν Μάξγουελ.

Αυτό λοιπόν, το οποίο βλέπουμε να εφαρμόζεται στην Ουκρανία είναι μέρος μιας συμπεριφοράς, η οποία μπορεί να ερμηνευτεί και να δώσει αποτελέσματα μόνον εάν ο γενικός περίγυρος της Κοινωνίας Των Εθνών λειτουργεί ως «πορνείο» …Μόνον εάν η Νέα Τάξη Πραγμάτων, στην οποία έχουμε εισαχθεί παγκοσμίως, αντιμετωπιστεί στη λειτουργία της ως «πορνείο» και τα κράτη μέσα σ’ αυτήν μελετηθούν είτε ως πανίσχυροι «νταβατζήδες» είτε ως αδύναμα θύματα trafficking …Μόνον σ’ αυτήν την περίπτωση θα καταλάβουμε τους ρόλους τους και θα ερμηνεύσουμε τις «περίεργες» συμπεριφορές τους. Εάν ξεχωρίσουμε τα κράτη μεταξύ τους ανάλογα με την ισχύ τους και τα «ντύσουμε» με συγκεκριμένους ρόλους, θα καταλάβουμε και το «παιχνίδι» που παίζουν μεταξύ τους. Εάν το καταλάβουμε αυτό, θα κατανοήσουμε το πώς μια βίαιη συμπεριφορά απέναντι σ’ ένα μεμονωμένο θύμα μπορεί να δώσει ένα γενικό κέρδος, το οποίο θα επηρεάσει και τον περίγυρο που απλά «βλέπει» αυτήν τη βίαιη συμπεριφορά. Αυτού του είδους οι «ειδικές» συμπεριφορές έχουν νόημα σε συγκεκριμένα «παιχνίδια» ισχύος.

Στα «πορνεία», για παράδειγμα, δέρνεις «εκπαιδευτικά» κάποιον, για να διδάσκεις τους υπόλοιπους …Στα «πορνεία» οι «καλοί», οι «κακοί» και οι «συμπαραστάτες» είναι όλοι συνέταιροι μεταξύ τους και στόχος τους είναι η εκμετάλλευση των υπολοίπων …Στα κοινά συμφέροντα όλων αυτών αναζητούνται τα «μυστήρια» των συμπεριφορών τους. Στα πορνεία δημιουργούνται σχέσεις εξάρτησης και υπακοής με μόνο συνεκτικό στοιχείο τον φόβο, ο οποίος δημιουργείται από τη «στοχευμένη» βία. Ο φόβος είναι αυτός που «δένει» τα θύματα με τους θήτες και άρα μόνιμο στόχο των δεύτερων αποτελεί η συνεχής τρομοκράτηση των πρώτων. Στην περίπτωση αυτήν έχει νόημα —κι απόδοση— η άσκηση βίας σε μεμονωμένες κι έξυπνα επιλεγμένες περιπτώσεις, προκειμένου να «διδαχθούν» ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι. Χωρίς φόβο δεν λειτουργεί τίποτε μέσα σ’ αυτό και κλίμα φόβου χωρίς σενάριο «καλών» και «κακών» πρωταγωνιστών δεν μπορεί να δημιουργηθεί.

Πώς όμως είναι «στημένη» όλη αυτή η κατάσταση, προκειμένου ν’ αποδώσει κέρδη στους εμπνευστές της; Τα πορνεία —ως γνωστόν— έχουν ιδιοκτήτες …Ιδιοκτήτες, οι οποίοι δικαιωματικά έχουν τον ρόλο τού «καλού» και του «νόμιμου». Σύμφωνα λοιπόν με το σενάριο, μέσα στο πορνείο αυτό μπαίνει με τσαμπουκά ο «κακός» και παρενοχλεί μια «αθώα» «εργαζόμενη». Ο «καλός» ιδιοκτήτης τού πορνείου αντιδρά άμεσα —γιατί μέσα στο πορνείο αυτό έχει προσωπικά συμφέροντα να «προστατέψει»— και μαζί μ’ αυτόν αντιδρά σ’ ένα δικό της επίπεδο και η «τσατσά» …Η «τσατσά», η οποία είναι «υπάλληλος» του «καλού» και η «τρυπώνει» και η ίδια ανάμεσα στα υπόλοιπα «κορίτσια» σαν θύμα, διατηρώντας τη διαφορετικότητά της. Είναι η «παλιά» και «έμπειρη», που τα «διδάσκει» για την κακή τύχη εκείνων που είναι ανυπάκουα …Αυτό είναι το σενάριο, το οποίο «παίζεται» σήμερα στην Ουκρανία και δυστυχώς στην περίπτωσή μας δεν είναι το σενάριο άλλης μιας κινηματογραφικής «επιτυχίας» …Είναι ένα αιματηρό σενάριο μιας ιδιόμορφης ιμπεριαλιστικής τακτικής, η οποία απειλεί την ανθρωπότητα με τρόμο και καθημερινά κοστίζει ανθρώπινες ζωές …Αναγκαστικά ιδιόμορφης, εφόσον, λόγω της ισχύος των πυρηνικών όπλων, δεν μπορούν να κάνουν συμβατικούς παγκόσμιους πολέμους με εμπλοκή των πάντων. Για τον λόγο αυτόν επιλέγουν πιο ιδιόμορφους σχεδιασμούς.

Ο «κακός» στην περίπτωσή μας είναι η Ρωσία. Ο «καλός», ο οποίος ελέγχει το «πορνείο» και απαιτεί υπακοή, είναι οι ΗΠΑ …Ο «καλός», ο οποίος μπορεί να χτυπάει όποτε θέλει τα «κορίτσια», χωρίς αυτό να του κάνει κακό στην «εικόνα» του, γιατί είναι το «αφεντικό» τού «πορνείου» και προφανώς κάνει ό,τι θέλει. Η  «αθώα» εκδιδόμενη, η οποία πέφτει θύμα βίας τού κακού εισβολέα είναι η Ουκρανία. Η έμπειρη «τσατσά» είναι η Γερμανία, η οποία «προειδοποιεί» τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη-«κορίτσια» με την κακή τους τύχη σε περίπτωση που δεν συμμορφωθούν …Η «τσατσά», την οποία ο «κακός» Ρώσος κάποτε τη «χαράκωσε» και ξέρει καλύτερα από τον καθένα το πόσο αυτό «πονάει» …Η «τσατσά», η οποία είναι έτοιμη να καλέσει τη «βοήθεια» του «νταβατζή», για να προστατέψει τα «κορίτσια». Τέλος υπάρχει κι ένας απαραίτητος «τρίτος» παρατηρητής, για να «βεβαιώσει» την αλήθεια των συμβαινόντων …Ο ουδέτερος, ο οποίος πάντα είναι απαραίτητος για ένα τέτοιο σενάριο, όπου οι πρωταγωνιστές δεν μπορούν να «εγγυόνται» για τους εαυτούς τους …Ο συνήθως μεθυσμένος αλλά «καλοπροαίρετος» «πελάτης, ο οποίος συμφωνεί με όλα αυτά και υποστηρίζει τον «καλό» και τα «κορίτσια» …και είναι η Βρετανία …Μέσα από τη «ζωή» βγαλμένο σενάριο …Μέσα από τη «ζωή» των Εβραίων βέβαια …Την καθημερινότητα των πορνείων και των χαμαιτυπείων. Αυτό είναι το σενάριο της σημερινής παγκόσμιας κατάστασης και οι Εβραίοι είναι εκείνοι, οι οποίοι έκαναν το κάστινγκ των ρόλων.

Βασικός χαρακτήρας τού έργου είναι ο Πούτιν …Ο ήρωας της Ρωσίας …Αυτός, ο οποίος παίζει τον ρόλο τού «κακού» —και δίνει αναπόφευκτα και στη Ρωσία τον ρόλο αυτόν— …Ο «αντιήρωας» της χολιγουντιανής «παραγωγής» …Ο «ηγέτης» τής Ρωσίας των πάμφτωχων Ρώσων, η οποία ανήκει αποκλειστικά κι εξ’ ολοκλήρου στη κλίκα των Εβραίων ολιγαρχών τής συμμορίας τού Τσουμπάις …Ο «κατασκευασμένος» στην κυριολεξία από τον Τσουμπάις «ηγέτης» …Πρώην χαφιές τής ΣΤΑΖΙ και ταξιτζής τής Αγίας Πετρούπολης, που «προόδευσε» ελέω Εβραίων. Αυτή η Ρωσία, η οποία ανήκει στους Εβραίους ολιγάρχες και στις εβραϊκές «επενδυτικές» τράπεζες της Wall Street οι οποίες τους χρηματοδοτούν, επιτέθηκε για «εθνικούς» λόγους στην Ουκρανία …Η Ρωσία των ιδιοκτητών αυτών, οι οποίοι διόρισαν δια βίου πρόεδρο τον ΥΠΑΛΛΗΛΟ Πούτιν …Η Ρωσία των ιδιοκτητών αυτών, οι οποίοι του επέτρεψαν να κάνει το ρωσικό σύνταγμα μια «πατσαβούρα» και που σε κάθε εκλογική διαδικασία τον διευκολύνουν με την «απαλοιφή» των αντιπάλων του …Η ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ Ρωσία, η οποία κάνει ό,τι θέλει ο Εβραίος Τσουμπάις.

Απέναντί του οι ΗΠΑ …τού Μπάιντεν …Η υπερδύναμη …Ο «καλός» τής υπόθεσης. Άλλοι 300 εκατομμύρια άνθρωποι —όλων σχεδόν των εθνικοτήτων τού «ντουνιά»— και δεν υπήρχε «κανένας» ικανός μεταξύ τους να γίνει Πρόεδρος …και η Προεδρία κατέληξε στα «χέρια» τού γέρο-Μπάιντεν, ο οποίος κατά δήλωσή του είναι φανατικός Σιωνιστής …Ο Πρόεδρος αυτός, τον οποίο τον στήριξαν με όλα τα μέσα και όλους τους τρόπους —νόμιμους και παράνομους— οι Εβραίοι …Αυτοί, οι οποίοι στηρίζουν την πολιτική των ΗΠΑ να «στριμώχνει» την εβραϊκής ιδιοκτησίας Ρωσία. Ο Πρόεδρος αυτός, που το πρώτο πράγμα που έκανε μετά την εκλογή του ήταν να δώσει 5 τρισεκατομμύρια στους Εβραίους τραπεζίτες, για να σώσουν τους Εβραίους επενδυτές …Ο «καλός» τού έργου …Αυτός, ο οποίος ηγείται το κράτους που μπορεί να «χτυπάει» όποιο κράτος θέλει, όποτε θέλει και για όποιον λόγο θέλει, χωρίς ποτέ να του καταλογίζεται «ενοχή». Ποτέ δεν του καταλογίζεται τίποτε, όσο κι αν χτυπάει τα «κορίτσια». «Σκότωσε» τη Γιουγκοσλαβία, «σακάτεψε» τη Λιβύη, «διέλυσε» τη Συρία, παραμένοντας πάντα «καλός». Μόνον με την Γερμανίδα «τσατσά» ήταν «καλός», εφόσον το 1990 τής διόρθωσε και τη «χαρακιά» από τη μεγάλη «φασαρία» …Ο Σιωνιστής γέρος, τον οποίο τον «βοηθάνε» οι συμπρωταγωνιστές του …Ο Εβραίος υπουργός εξωτερικών Μπλίνκεν …Η Εβραία υπουργός οικονομικών Γέλεν …Η πανάσχετη Αντιπρόεδρος με τον Εβραίο σύζυγο …Μια «ωραία» ατμόσφαιρα. Ειδικά όταν γιορτάζεται η «Χανουκά» κι ανάβουν τα κεριά της, πρέπει όσοι περνάνε έξω από τον Λευκό Οίκο να νομίζουν ότι αυτός πήρε φωτιά και καίγεται.

Ανάμεσα λοιπόν σ’ αυτούς τους τεράστιους και παντοδύναμους πρωταγωνιστές, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το «καλό» και το «κακό», βρίσκεται η Ουκρανία …τού Ζελένσκι …Η όμορφη αυτή «κοπέλα», την οποία τη διεκδικούν οι δύο «πρωταγωνιστές» …Η καλή αυτή «κοπέλα», η οποία θέλει να κάνει το «σωστό» και να πάει με τον «καλό», αλλά ο «κακός» δεν την αφήνει …Η «κοπέλα» αυτή, η οποία με την επιμονή της εκνευρίζει τον «κακό» σε σημείο τέτοιο, που να της ασκήσει βία. Ήρωας αυτής της Ουκρανίας είναι ο Ζελένσκι …Ο «σημαιοφόρος» τής ουκρανικής εθνικής υπερηφάνειας. «Κανένας» από τα 45 εκατομμύρια των Ουκρανών δεν μπόρεσε να κυβερνήσει την Ουκρανία κι ανέλαβε ο χορευτής …Αυτός, ο οποίος καθημερινά προκαλεί τον Πούτιν να «χτυπήσει» την Ουκρανία και «δοξάζεται» σε τούνελ και μυστικά κρησφύγετα. Πολύτιμος στον ρόλο του, εφόσον είναι δύσκολο να βρεθεί Ουκρανός να θέσει συνειδητά σε κίνδυνο την πατρίδα του και τους ομοεθνείς του. Αυτός είναι που προσπαθεί να «πείσει» τους Ευρωπαίους ότι κινδυνεύουν ΟΛΟΙ από τους «κακούς» Ρώσους …Ένα γνήσιο παιδί τής πλατείας Μεϊντάν των γερμανικών μυστικών υπηρεσιών και του Σόρος …Το «καμάρι» τής Ουκρανίας …Κι αυτός Εβραίος.

 

Αφού είδαμε τους κύριους «πρωταγωνιστές», τώρα θα πάμε στους δευτερεύοντες, οι οποίοι όμως παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτής της ιστορίας παίζει η Γερμανία …Η έμπειρη σε φασαρίες «τσατσά» τής Ευρώπης …Η πιο έμπειρη σε βίαιες φασαρίες «κοπέλα» τής Ευρώπης. Ηρωίδα τής Γερμανίας είναι η γνωστή Μέρκελ …Η ηρωίδα αυτή, η οποία πρωταγωνίστησε στην παράνομη Επανένωσή της …Η ηρωίδα αυτή, η οποία στα ατελείωτα χρόνια τής Καγκελαρίας της προστάτευσε με παράνομο τρόπο τη Γερμανία από την υποχρέωση της καταβολής των πολεμικών αποζημιώσεων. Η ηρωίδα αυτή, η οποία ακόμα και σήμερα κάνει πραγματικό «κουμάντο» στη Γερμανία …Είναι αυτή, η οποία ελέγχει απόλυτα τον «αχυράνθρωπο» που παριστάνει τον Καγκελάριο κι ακόμα δεν μπορεί να βρει το γραφείο του στην Καγκελαρία. Αυτή σήμερα ως παρακαταθήκη τής πολιτικής της θέλει —επίσης παράνομα— να εξοπλίσει εκ νέου τη Γερμανία …Να εξοπλίσει την «τσατσά», η οποία «τρομοκρατήθηκε» πολύ και γι’ αυτό θέλει να ξαναγοράσει «μαχαίρι» για την αυτοπροστασία της, παρ’ όλο που έχει καταδικαστεί για φόνο και της απαγορεύεται η οπλοφορία. Κατά μία διαβολική «σύμπτωση» η  ηρωίδα τής Γερμανίας είναι Εβραία.

Τελευταίος, στον ρόλο τού «τρελού», ο Τζόνσον …Το «νούμερο» της Βρετανίας …Ο πιο άχρηστος άνθρωπος, ο οποίος περπατάει σήμερα στη Βρετανία …Το party animal της Downing Street, που έκανε πάρτι στην εποχή τής «Πανδημίας» ακόμα και την ημέρα που κήδευαν τον σύζυγο της βασίλισσας …Ο αλκοολικός Μπόρις, ο οποίος «σπέρνει» παιδιά. Ρίσκαρε ολόκληρη θέση Πρωθυπουργού και ολόκληρη την καριέρα του για ένα πάρτι τής πλάκας. Μόνον ο Στρος Καν έχει κάνει χειρότερη βλακεία …Αυτός είναι ο «special quest star» τής «παραγωγής» …Αυτός, ο οποίος «συμφωνεί» με τον Ζελένσκι και —προφανώς εξαιτίας κάποιου κληρονομικού χαρίσματος της μαντικής τέχνης— προειδοποιεί τους Ευρωπαίους για τις μελλοντικές «πράξεις» τής Ρωσίας …Άλλος ένας —κατά «σύμπτωση»— Βρετανός με «εβραϊκές» ρίζες από τη μητέρα του, όπως συμβαίνει πάντα με τους αυθεντικούς Εβραίους …Εβραίος δηλαδή κι ο ήρωας της Βρετανίας.

Αυτοί είναι οι Εβραίοι πρωταγωνιστές κι αυτό είναι το εβραϊκό σενάριο του πολέμου στην Ουκρανία. Ο Πούτιν «χτυπάει» την Ουκρανία κι ο Μπάιντεν τον απειλεί …με τη Γερμανία να συμπαραστέκεται. Γι’ αυτόν τον λόγο αναζητούμε εξ’ αρχής το σωστό σενάριο, προκειμένου να δούμε το πώς αυτές οι συμπεριφορές μπορούν να παράγουν ένα αποτέλεσμα χρήσιμο για τους ιμπεριαλιστές …Χρήσιμο για τους κυρίαρχους του ΝΑΤΟ …Χρήσιμο για την οικονομία των ΗΠΑ και για τους τοκογλύφους τής Wall street …Χρήσιμο γι’ αυτούς, οι οποίοι προσπαθούν να επιβάλουν την παγκόσμια Νέα Τάξη …Χρήσιμο για την «οικονομία» τού ιμπεριαλισμού, ώστε με έναν τοπικό πόλεμο να παράγεται ένα πολύ γενικότερο αποτέλεσμα. Αυτή λοιπόν η επιλεκτικά βίαιη συμπεριφορά απέναντι σ’ ένα συγκεκριμένο κράτος έχει αποτέλεσμα μόνον εάν ο στόχος της είναι «διδακτικός» …Μόνον εάν απευθύνεται στο παγκόσμιο κοινό και κυρίως στο ευρωπαϊκό. Αυτό επιτυγχάνεται μόνον με το σενάριο τύπου «πορνείου» και γι’ αυτό πρέπει πρώτα απ’ όλα να εντοπίσουμε το «σενάριο» του ιμπεριαλισμού, για να κατανοήσουμε αυτά τα οποία βλέπουμε. Μόνον στο σενάριο του «πορνείου» μπορούμε με μια περιορισμένης εκτάσεως πολεμική σύγκρουση να έχουμε αποτέλεσμα παγκοσμίου πολέμου…

…Με το «πάθημα» της Ουκρανίας να καταφέρει κάποιος να υποτάξει ΟΛΕΣ τις ευρωπαϊκές χώρες μαζί …Με τις «σφαλιάρες» στη μία «κοπέλα» να τρομοκρατηθούν ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες …Να μαζέψουν τα «χρυσαφικά» τους και να τα δώσουν στον «καλό», για να τις σώσει …Να του δώσουν και τις «προίκες» τους, για να γλιτώσουν από τον «κακό» …Τον «κακό» αυτόν, ο οποίος τις «φτάνει» όλες για να τις «σφαλιαρίσει». Αυτό είναι το ζητούμενο του σχεδιασμού. Αυτό είναι το ζητούμενο της τρομοκρατικής προπαγάνδας του πολέμου αυτού …Να υποταχθούν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη στις ΗΠΑ και άρα σ’ αυτούς που πραγματικά ελέγχουν τις ΗΠΑ, και είναι οι Σιωνιστές. Τώρα, που η παγκόσμια οικονομία κλονίζεται, οι κυρίαρχοι της Νέας Τάξης θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα …Να βάλουν τα κράτη τής Ευρώπης σε Μνημόνια, προκειμένου να τα λεηλατήσουν …Να τους αρπάξουν τα πάντα …Μετά την ισοπεδωτική «Πανδημία» να τους αφαιρέσουν τα «ασημικά». Γι’ αυτόν τον λόγο στήνουν την «παράσταση» του τρόμου. Προσπαθούν να μιμηθούν τον μεταπολεμικό σχεδιασμό, ο οποίος έθετε όλη την «ελεύθερη» Ευρώπη υπό την απειλή τής κομμουνιστικής Σοβιετικής Ένωσης, βάζοντας τώρα στο ρόλο τού φόβητρου τη Ρωσία.

Με τον πόλεμο στην Ουκρανία επιδιώκουν να τρομοκρατήσουν τους ευρωπαϊκούς λαούς, προκειμένου αυτοί να μην αντιδράσουν στη μεθόδευση της Γερμανίδας «τσατσάς» να τους βάλει όλους σε Μνημόνια. Η Ουκρανία, δηλαδή, επιλέχθηκε να «χτυπηθεί», εξαιτίας τής ατυχίας της να είναι πολύ βολική για το σενάριο. Ήταν «εύκολη» στο χτύπημα, γιατί η ηγεσία της ήταν απολύτως διεφθαρμένη από τους «καλούς» και ταυτόχρονα ήταν πολύ κοντά στους πρωταγωνιστές …Βρίσκεται ανάμεσα στον «κακό» και την «τσατσά», η οποία υποτίθεται αγωνιά για τα «κορίτσια», αλλά και για τον εαυτό της …Η «τσατσά», η οποία θέλει να παίξει τον βρόμικο ρόλο της μετά το βίαιο συμβάν …Τον συμβουλευτικό —με δόσεις απειλής— «ρόλο» της …Μια «καλλιεργημένη» Γκισλέιν Μάξγουελ.

 Γι’ αυτό θέλει να επανεξοπλιστεί η Γερμανία …Θέλει να κρατάει οπωσδήποτε «μαχαίρι» η Γερμανία, και όχι για ν’ αμυνθεί απέναντι στον «κακό» …Θέλει οπωσδήποτε να κρατάει «μαχαίρι» τώρα που μετά την «Πανδημία» θ’ αρχίσει το ένα κράτος μετά το άλλο ν’ απειλείται με χρεοκοπία και θα πρέπει το ΔΝΤ να περιφέρεται στην Ευρώπη σαν εκκαθαριστής των τοκογλύφων. Το «μαχαίρι» το θέλει και το χρειάζεται για ν’ απειλεί τα αντιδραστικά «κορίτσια», τα οποία δεν θέλουν να παραδώσουν τα «κοσμήματά» τους στη «συμμορία» που ελέγχει το «πορνείο» …Τα «κορίτσια» αυτά, τα οποία με την αντιδραστικότητά τους υποτίθεται απειλούν την «ησυχία» μέσα στο «πορνείο» και θα φέρουν ξανά τον «κακό» έξω από την «πόρτα» τους …Τα αντιδραστικά «κορίτσια» —και άρα «κακά»—,  τα οποία θα τα φέρουν σε αντιπαλότητα με τα «καλά» και υπάκουα. Γι’ αυτόν τον λόγο η Γερμανία μένει σταθερά εντός ΕΕ …Να είναι ο άνθρωπός τους στ’ «αποδυτήρια» των «κοριτσιών».

Αυτό είναι που βλέπουμε να συμβαίνει σήμερα. Όλοι οι «πρωταγωνιστές» εν χορώ μας προειδοποιούν πως όλα τα «κορίτσια» τής Ευρώπης μπορούν να βρεθούν στο «στόχαστρο» του «κακού» Πούτιν και να «πονέσουν» όπως η Ουκρανία. Η Ουκρανία βρίσκεται μέσα στα «αίματα» κι «ανησυχεί» όχι τόσο για τον εαυτό της, αλλά για τις υπόλοιπες «κοπέλες» …Ο Ζελένσκι καθημερινά «αγωνιά» για όλους τους υπόλοιπους Ευρωπαίους και όχι τόσο για τους Ουκρανούς, οι οποίοι ματώνουν και «ξεριζώνονται» από τις εστίες τους …Πραγματικά τρομερό …Αφού ακόμα και η Γερμανία, παρ’ όλη την «ταπεινότητά» της «αναγκάζεται» να εξοπλιστεί, γιατί «τρομοκρατήθηκε» …Τόσο «τρόμο» σκορπά ο Πούτιν !!! …Όλα αυτά με φόντο την καταστροφή μιας χώρας …Μια καταστροφή με πραγματικούς νεκρούς και πραγματικούς πρόσφυγες. Αυτοί βέβαια δεν είναι Εβραίοι …Οι «κομπάρσοι» είναι αυθεντικοί …Φιλική «συμμετοχή» άνευ αμοιβής.

Μη Εβραίοι είναι μόνον τα θύματα του πολέμου …Οι «κομπάρσοι» τής εβραϊκής παραγωγής …Οι φουκαράδες αυτοί, οι οποίοι πέθαναν, χωρίς να μάθουν ποτέ ποιος αποφάσισε να τους κάνει φωτογραφικό «υλικό» για την προπαγάνδα του …Οι φουκαράδες αυτοί, οι οποίοι ξεσπιτώθηκαν και θα δεχθούν να γίνουν φωτογραφικό «υλικό» προπαγάνδας, καθώς εκείνοι, οι οποίοι μπορούν να τους βοηθήσουν, είναι οι ίδιοι που τρέχουν να τους «φωτογραφίζουν» !!! Δυστυχώς γι’ αυτούς δεν προβλέπεται ανταμοιβή …Αυτοί θα πληρώσουν αυθεντικό κόστος, βοηθώντας έτσι στον «ρεαλισμό» τής παραγωγής …Είπαμε «Οι Εβραίοι πληρώνουν μόνον Εβραίους» …Μόνον οι «πρωταγωνιστές» πληρώνονται και οι θέσεις των «πρωταγωνιστών» είναι μοιρασμένες μόνον ανάμεσα στους Εβραίους.

Από εκεί και πέρα τα πάντα σ’ αυτόν τον πόλεμο τα διαχειρίζονται σαν κανονική παραγωγή τού Χόλυγουντ. Δημιούργησαν παγκόσμιο «ενδιαφέρον» με την καθυστέρηση της «πρεμιέρας» …Την ανακοίνωσαν οι ΗΠΑ, την ανέβαλε η Ρωσία …Περίμενε ο κόσμος μια συγκεκριμένη ημέρα κι αυτή αναβλήθηκε …Αναβλήθηκε για λίγες ημέρες και το σώου ξεκίνησε κανονικά. Η παγκόσμια «πρεμιέρα» έγινε με επιλεγμένους καλεσμένους …Αυτούς, οι οποίοι θα πουν ή θα γράψουν για το δίκαιο τής «ματιάς» τού «σκηνοθέτη» …Αυτοί, οι οποίοι θα είναι οι πρώτοι που θα «καταλάβουν» εκείνα που θέλει να «πει» ο σκηνοθέτης και θα προϊδεάσουν το φιλοθεάμον κοινό, που δεν έχει γνώση τού έργου. Γι’ αυτόν τον λόγο οι προσκεκλημένοι τής «πρεμιέρας» είναι πολύ συγκεκριμένοι …Επιλεγμένοι ένας προς έναν …Όλοι οι Εβραίοι «ινφλουένσερς» τής παγκόσμιας κοινωνίας …Τα «πετυχημένα» πρότυπά της …Αυτοί, οι οποίοι «διδάσκονται» πρώτοι εκείνα που θέλει να διδάξει στους κοινούς ανθρώπους το «έργο» …Όλοι όσοι έχουν «υποχρέωση» στους Εβραίους για της «επιτυχία» τους…

…Η παγκόσμια «ελίτ» τής Νέας Τάξης …Αυτοί είναι που θα καταγγείλουν την «κακή Ρωσία» …και «Κακή Ρωσία» είναι μόνον η Ρωσία των Ρώσων …Των κοινών Ρώσων …Των φτωχών Ρώσων. Όλοι οι Εβραίοι, οι οποίοι έγιναν πλούσιοι εξαιτίας τής Ρωσίας, είναι «καλοί» …«Καλοί» και βαθύπλουτοι, και βέβαια εξαιρούνται πάσης κριτικής. Κάποιοι απ’ αυτούς μπορεί να εμφανίζονται και ως θύματα της κατάστασης, όπως για παράδειγμα ο Εβραίος Αμπράμοβιτς, ο οποίος είναι «κρίμα» να εμπλέκεται στην κατάσταση …Είπαμε …«Μόνον ο ρωσικός λαός είναι «κακός»» …Οι πλούσιοι Εβραίοι ιδιοκτήτες τής Ρωσίας εξαιρούνται της κριτικής. Αυτό το επιλεγμένο κοινό των «κριτικών» το είδαμε όλοι να παίρνει θέση στην κατάσταση. Άλλοι «φόρεσαν» ουκρανικά καπέλα, άλλοι ουκρανικά μαντήλια και όλοι έπιασαν «στασίδι» στα εβραϊκής ιδιοκτησίας διεθνή ΜΜΕ. Όλοι είχαν να πουν τα χειρότερα για τον «κακό» και τα καλύτερα για το «θύμα» …Όλοι βγήκαν να παρακαλέσουν τον «καλό» να επέμβει για να τη σώσει …Να εκφράσουν το κοινό «αίτημα» της παγκόσμιας κοινωνίας για δράση τού «καλού» …Αυτού, που, όταν «δρα», μπορεί και να «σκοτώσει» …όπως στη Γιουγκοσλαβία ή τη Συρία για παράδειγμα. Αυτά βέβαια δεν τα λέμε. Αυτά είναι απλά απόδειξη του πόσο ισχυρός είναι ο «καλός» όταν «δρα».

Οι πρωτοπόροι αυτών των «κριτικών» είναι στο σύνολό τους Εβραίοι, άσχετα με τη «βιτρίνα» που εμφανίζονται στο κοινό για «ξεκάρφωμα». Ο «Αμερικανός» Μάικλ Ντάγκλας, που είναι Εβραίος …Η περήφανη «Ουκρανή» Μίλα Κούνις, που είναι Εβραία …Ο «Γάλλος» Σαρκοζί, που είναι Εβραίος …Ο «Καλιφορνέζος» Σον Πεν, που είναι Εβραίος …Ο «Έλληνας» Μπουρλά, που είναι Εβραίος. Οι άνθρωποι «συμπάσχουν» με τους Ουκρανούς και «πνίγονται» από την αδικία. Ως θύματα του «Ολοκαυτώματος» είναι οι απόλυτα ειδικοί στην «αδικία». Στην «τούρτα» αυτής της παράστασης ο ιδιοκτήτης τού προϊόντος-συμβόλου τής Ρωσίας …Ο ιδιοκτήτης τής Στολίσναγια …και προσφάτως της Μιραβάλ …Ο «Ελβετός» Γιούρι Σέφλερ, που είναι Εβραίος …Κι αυτός με τους «καλούς» τού έργου από την ελβετική του έπαυλη …Άλλος ένας φουκαράς, ο οποίος έγινε μεγιστάνας από το μεγαλύτερο «πλιάτσικο» της ιστορίας, που έγινε στη Ρωσία …Τόσο φανατικός με το «καλό», που απειλεί ν’ αλλάξει ακόμα και το όνομα της βότκας.

Όλα «ανάποδα» στην κοινωνία μας. Όλοι οι Εβραίοι εκπορνευτές τής κοινωνίας βρίσκονται ξαφνικά στη «σωστή πλευρά τής ιστορίας», όπως θα έλεγε κι ο ψυχοπαθής Μητσοτάκης …Ο Στρος Καν, ο οποίος έχει μεγάλες «ευαισθησίες», όταν δεν κυνηγάει καθαρίστριες να τις βιάσει …Ο Γουάινσταϊν, ο οποίος «σπρώχνει» νέες προς την τέχνη, φορώντας μόνον τα μπουρνούζια του …Οι παιδεραστές, όπως ο Πολάνσκι ή ο Γούντι Άλεν, οι οποίοι, ως «θύματα» κι αυτοί του «Ολοκαυτώματος», «ζουν» απόλυτα το δράμα τής Ουκρανίας και του ουκρανικού λαού …Ακόμα κι ο Επστάιν, εάν ζούσε, σίγουρα θα υποστήριζε την Ουκρανία …Σίγουρα θα έστελνε «ανθρωπιστική» βοήθεια στα θύματα του πολέμου …Μπορεί και να δεχόταν να «φιλοξενήσει» κι ορφανά προσφυγόπουλα στην έπαυλή του …Να πάει εκεί ο «καλός» Κλίντον και να τα «ευεργετήσει».

Απέναντι σε όλο αυτό το ομιχλώδες «τοπίο», όπου τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται, στέκεται εμβρόντητο και τρομοκρατημένο το παγκόσμιο «κοινό» …Ένα κοινό, το οποίο στέκεται παρατηρητής σε μια σκοτεινή «αίθουσα» και παρασύρεται στον τρόμο απ’ αυτά τα οποία βλέπει …Ένα κοινό, το οποίοι πρέπει να «διδαχθεί» από αυτά που του «λέει» το «έργο» και βέβαια απ’ αυτά που του «ψιθυρίζουν» στο αυτί οι διάσημοι «κριτικοί» …Αυτοί είμαστε εμείς …οι κοινοί πολίτες όλης της Ευρώπης …Εμείς, οι οποίοι ξυπνήσαμε ανύποπτοι μια μέρα και είδαμε τον πόλεμο να εξελίσσεται έξω από την πόρτα μας …Εμείς, οι οποίοι θα κληθούμε να πάρουμε αποφάσεις για το μέλλον των πατρίδων μας και θα πρέπει να θυμόμαστε με τρόμο τον πόλεμο αυτόν …Εμείς, οι οποίοι θα πρέπει να ψηφίσουμε εκείνους, που —για να προστατευτεί η ειρήνη στην Ευρώπη— θα μας βάλουν σε Μνημόνια …Να δώσουμε στους «προστάτες» μας αυτά τα οποία θέλουν, για να μας προστατεύσουν από τον «κακό» Ρώσο, ο οποίος μας απειλεί με τις ζωές μας. Αυτό είναι το νόημα του πολέμου στην Ουκρανία κι όπως βλέπουμε μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Βιάζονται οι «νταβατζήδες» να κλείσουν το θέμα, γιατί το Χρηματιστήριο της Wall Street μπορεί να καταρρεύσει από στιγμή σε στιγμή κι αυτοί πρέπει να εξασφαλίσουν κάποια τρισεκατομμύρια, τα οποία μόνον το πλιάτσικο της Ευρώπης μπορεί να τους τα προσφέρει …Μόνον έτσι θα συνεχίσουν οι Σιωνιστές να ζουν το όνειρο των δισεκατομμυριούχων …Είναι αποφασισμένοι να αιματοκυλίσουν τον κόσμο ολόκληρο, για να συνεχίσουν να το ζουν.

 

…and the Oscar goes to…

Όσκαρ Πρώτου Ανδρικού Ρόλου στον Πούτιν …Δικαίως …Ήταν πολύ καλός στον ρόλο του …Σχεδόν μας τρόμαξε όλους …Τέλειος στον ρόλο τού τρελού τρομοκράτη, οποίος κοιμάται και ξυπνάει επάνω στα «κόκκινα κουμπιά» των πυρηνικών όπλων …Τύφλα να ‘χει ο Τζέιμς Μποντ …Μετά από απίστευτη πολεμική δράση πέφτει με το αλεξίπτωτο σε παγωμένες λίμνες, παλεύει με αρκούδες κι αφού πάρει στο χέρι του ένα ποτήρι παγωμένης γνήσιας και πατριωτικής ρωσικής βότκας, μετράει τα αμερικανικά χρήματα που του απέδωσε η δράση του.

Όσκαρ Δεύτερου Ανδρικού Ρόλου στον Ζελένσκι, ο οποίος μας εντυπωσίασε με την υποκριτική του τέχνη, όταν προκαλούσε τον Πούτιν …Μιλάμε για τον της Braveheart της Ουκρανίας …Ο Γουάλας τής σύγχρονης ουκρανικής ιστορίας. Ο άνθρωπος «χόρευε» στον ρόλο του. Δεν χρειαζόταν καν δεύτερη πρόβα, για να βγάλει τον ρόλο του …«Νεράκι» τα έλεγε …Τζάμπα του ήταν …Δεν τον αφορούσε η καταστροφή …Εβραίος ήταν και προκαλούσε τον Ρώσο «συμπρωταγωνιστή» του να «χτυπήσει» Ουκρανούς …Τον προκαλούσε να ισοπεδώσει την Ουκρανία. Αυτός —έτσι κι αλλιώς— αλλού έχει «επενδύσει» το μέλλον του …Αλλού έχει κρυμμένα τα λεφτά του …όπως μαρτυρούν τα Panama papers.

Όσκαρ Πρώτου Γυναικείου Ρόλου στην Άνγκελα Μέρκελ …Στον ρόλο τής ταπεινής κι απόμαχης «τσατσάς» …Αμάρτησε —και ζήτησε τον εκ νέου εξοπλισμό τής Γερμανίας— για την ασφάλεια όχι μόνον της Ουκρανίας, αλλά και των υπόλοιπων «κοριτσιών» τής Ευρώπης. Μαζί με τον σακάτη Σόιμπλε έφτιαξε το καλύτερο ευρωπαϊκό «πορνείο» της παγκόσμιας ιστορίας …Να μπορεί ο «καλός» να το «καμαρώνει», ο «τρελός» να το επισκέπτεται κι ο «κακός» να συντελεί με το αζημίωτο στη σωστή λειτουργία του.

Όσκαρ Δεύτερου Γυναικείου Ρόλου στη Ζαχάροβα. Μία διπλωμάτης παλιάς σοβιετικής κοπής …Κομμουνίστρια κόρη σταλινικού διπλωμάτη έχει αναλάβει τον να εκφέρει στον κόσμο τον λόγο τής «σκληρής» Ρωσίας …Της ανελέητης Ρωσίας, όπως μόνον μια κομμουνίστρια μπορεί να εκφράσει. Αυτή «λέει» εκείνα που θέλει να πει ο Πούτιν, καθώς ο «βαρύς» του ρόλος δεν επιτρέπει τη «φλυαρία». Αυτή είναι που «επιλέγει» ποιους από τους «εχθρούς» τής Ρωσίας θα τους αναγάγει σε «εχθρούς» τού ρωσικού λαού κι ως εκ τούτου θα ευνοήσει τα σχέδια των αφεντικών της. Δεν είναι τυχαίο που απ’ όλον τον Πλανήτη, ο οποίος στέκεται «απέναντι» στη Ρωσία, με την Ελλάδα άνοιξε «διάλογο» πολεμικής αντιπαράθεσης …Έτσι έλεγε το εβραϊκό «σενάριο», έτσι έκανε.

Το Τιμητικό Όσκαρ υποκριτικής για τη συνολική του προσφορά στην έβδομη τέχνη πηγαίνει στον γέρο Μπάιντεν. Ποτέ δεν υπήρξε μεγάλος πρωταγωνιστής, αλλά είχε πολλές συμμετοχές σε μεγάλες «παραγωγές». Διακριθείς σε δεύτερους ρόλους, οι οποίοι όμως ήταν καθοριστικοί για την επιτυχία των «παραγωγών» …Πάντα Αντιπρόεδρος …Επιτυχημένος ρολίστας ως διεφθαρμένος πολιτικός με πολλές σκοτεινές σχέσεις με φασιστικά καθεστώτα και βέβαια ανωμαλίες …Με «διακρίσεις» στον πόλεμο της Συρίας, τον εμφύλιο της Λιβύης, την καταστροφή στο Αφγανιστάν. Το Όσκαρ Παραγωγής πηγαίνει στους τοκογλύφους τής Wall Street, οι οποίοι χρηματοδότησαν ΟΛΕΣ τις πλευρές. Το Όσκαρ Σεναρίου πηγαίνει στον Κίσινγκερ, στην Ολντμπράιτ και τον Σόρος. Τέλος, τιμητική διάκριση guest star στον ρόλο τού μισότρελου μεθύστακα «θαμώνα» τού «πορνείου» στον Μπόρις Τζόνσον.

Μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν καλά για τα σχέδιά τους …αλλά, πάντα υπάρχει ένα «αλλά» στα σχέδια των ανθρώπων. Εδώ το «αλλά» έχει σχέση με την ταυτότητα εκείνων, οι οποίοι είναι «εγκλωβισμένοι» μέσα στον σχεδιασμό τους …Έχει σχέση με τα κράτη και άρα με τα «κορίτσια», τα οποία έχουν συμπεριλάβει στο «χαρέμι» τους. Τίποτε δεν είναι σίγουρο σ’ έναν τέτοιο σχεδιασμό, όταν μέσα στο «χαρέμι» αυτό περιλαμβάνεται και το τρομερό «θηλυκό» τού Θεού …Όταν ανάμεσα στα κράτη υπάρχει η απρόβλεπτη Ελλάδα …Η Ελλάδα, η οποία μπορεί να «σκοτώσει» μόνη της ΟΛΟΥΣ μαζί τούς «νταβατζήδες» αυτού του Κόσμου …Η Ελλάδα, η οποία γελάει με τις αγράμματες «τσατσάδες» αυτού του Κόσμου …Η Ελλάδα, που της «φόρεσαν» έναν ψυχοπαθή ηγέτη για να την ελέγχουν, αλλά αυτό —όπως εύκολα θ’ αποδειχθεί στο άμεσο μέλλον— δεν έχει ιδιαίτερη σημασία …Η Ελλάδα είναι η «Κόρη» τού Θεού …Η Ελλάδα συμμετέχει και άρα «υπακούει» σε άλλους «Σχεδιασμούς» …Ανώτερους απ’ αυτούς των «νταβατζήδων» και των εκβιαστών. Η Ελλάδα έχει τα προσόντα να κάνει την «ανατροπή». Πάντα θέμα χρόνου είναι η «ανατροπή», όταν άνθρωποι υποφέρουν εξαιτίας εγκληματιών …Πάντα ισχύει το γνωστό ότι «ο Θεός γελάει όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια».

Εφόσον λοιπόν υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι υποφέρουν —και πιστεύουμε ότι ΥΠΑΡΧΕΙ Θεός—, τίποτε δεν έχει τελειώσει ακόμα …Πάντα θα πρέπει να περιμένουμε μια αναπάντεχη «ανατροπή» …Αυτό, το οποίο οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν «από μηχανής Θεό» …Μια «ανατροπή», η οποία μπορεί ν’ ακυρώσει ακόμα και  το καλύτερο ανθρώπινο σενάριο. Εφόσον λοιπόν πιστεύουμε ότι ΥΠΑΡΧΕΙ Σχέδιο του Θεού, που υπηρετεί τον άνθρωπο, είναι βέβαιο ότι θα έχουμε «ανατροπή» …«Ανατροπή» με ακόμα καλύτερο «σενάριο» από το εβραϊκό. «Σενάριο», απ’ αυτά που δοξάζουν τον Θεό —και τα καλύτερα αυτών μέσα στους αιώνες είναι τα ελληνικά—. Ένα τέτοιο «σενάριο» θα έχει τελείως διαφορετική πλοκή …και βέβαια τέλος. Κάποιος «από μηχανής Θεός» θα βγάλει από το «πορνείο» τα «κορίτσια» και θα του βάλει «φωτιά». Με πρώτη την Ελλάδα ΟΛΑ τα «κορίτσια»  θα βγουν με ασφάλεια από το «πορνείο» και θα του βάλουν «φωτιά» …«Φωτιά», η οποία θα «κάψει» όλους τους εμπλεκόμενους «πρωταγωνιστές» στο έργο…

…«Φωτιά», η οποία θα «πυρπολήσει» τον Κόσμο, για να τον «φωτίσει» και όχι για να τον «κάψει» …Να ξεκινήσουν τα ελληνικά Διονυσιακά «δρώμενα» της «ακαΐας» επάνω στα πυρακτωμένα εβραϊκά «κάρβουνα» …Τελικά το έργο θα γίνει ακόμα καλύτερο απ’ ό,τι το σκέφτηκαν οι σεναριογράφοι. Απ’ ό,τι φαίνεται στην Ουκρανία γίνεται πόλεμος δι’ αντιπροσώπων …Δεν πολεμάει η Ρωσία με την Ουκρανία, αλλά ο Εβραϊσμός με τον Ελληνισμό για την επικράτηση στην επόμενη ημέρα …Για την παγκόσμια επικράτηση εις το διηνεκές. Ο Ορέστης έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι του για την Ταυρίδα, προκειμένου να φέρει την αδερφή του πίσω στην πατρίδα …Στην Ταυρίδα, μέσω Φιδονησίου, όπου η Θέτιδα μετέφερε τον τρομερό Υιό της …μέχρι να τον «Αναστήσει» !!! Οι ήρωες των Ελλήνων «επιστρέφουν» από τον Μεγάλο Πόλεμο κι αλίμονο στους δειλούς, οι οποίοι έμειναν «πίσω» στα «σπίτια» τους και τα έχουν κάνει «πορνεία» …Αλίμονο σ’ αυτούς, οι οποίοι έχουν μάθει να κακοποιούν γυναίκες …Αλίμονο σ’ αυτούς, οι οποίοι σηκώνουν «χέρι» επάνω τους κι έχουν μάθει να τις «εκμεταλλεύονται».

ΥΓ.

Το κείμενο αυτό γράφτηκε στη Γιορτή τής Γυναίκας και είναι αφιερωμένο σε ΟΛΕΣ τις γυναίκες τού Κόσμου …Στις μητέρες μας …στις αδερφές μας …στις συντρόφους μας …στις κόρες μας.

 

Παναγιώτης Τραϊανού

 

 

 

Τα άρθρα που δημοσιεύουμε δεν απηχούν αναγκαστικά τις απόψεις μας και δεν δεσμεύουν παρά τους συγγραφείς τους. Η δημοσίευσή τους έχει να κάνει όχι με το αν συμφωνούμε με τις θέσεις που υιοθετούν, αλλά με το αν τα κρίνουμε ενδιαφέροντα για τους αναγνώστες μας.

Ακολουθήστε μας στο Facebook @grnewsradiofl

Ακολουθήστε μας στο Twitter @grnewsradiofl

 

Copyright 2021 Businessrise Group.  All rights reserved. Απαγορεύται ρητώς η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή ή αναδιανομή μέρους ή όλου του υλικού του ιστοχώρου χωρίς τις κάτωθι προυποθέσεις: Θα υπάρχει ενεργός σύνδεσμος προς το άρθρο ή την σελίδα. Ο ενεργός σύνδεσμος θα πρέπει να είναι do follow Όταν τα κείμενα υπογράφονται από συντάκτες, τότε θα πρέπει να περιλαμβάνεται το όνομα του συντάκτη και ο ενεργός σύνδεσμος που οδηγεί στο προφίλ του Το κείμενο δεν πρέπει να αλλοιώνεται σε καμία περίπτωση ή αν αυτό κρίνεται απαραίτητο να συμβεί, τότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον αναγνώστη ποιο είναι το πρωτότυπο κείμενο και ποιες είναι οι προσθήκες ή οι αλλαγές. αν δεν πληρούνται αυτές οι προυποθέσεις, τότε το νομικό τμήμα μας θα προβεί σε καταγγελία DMCA, χωρίς ειδοποίηση, και θα προβεί σε όλες τις απαιτούμενες νομικές ενέργειες.

Άλλα Άρθρα

Απόψεις

Σχολιασμός Επικαιρότητας

Ενδιαφέροντα Θέματα

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων


Συμβουλές Μαγειρικής

Pin It on Pinterest

Share This