EnglishGreek

Η Ελληνική εφημερίδα και το Ελληνικό Ραδιόφωνο της Florida, με έδρα το Miami
The Greek News and Greek Radio in  FL

Σε εκείνους που σκέπτονται πως η Ελλάδα σήμερα δεν έχει καμία σημασία ας μου επιτραπεί να πω ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερο λάθος. Η σημερινή, όπως και η παλιά Ελλάδα, έχει υψίστη σημασία για οποιονδήποτε ψάχνει να βρει τον εαυτό του.

Χένρυ Μίλλερ, 1891-1980, Αμερικανός συγγραφέας

Η Ελληνική εφημερίδα και το Ελληνικό Ραδιόφωνο της Florida, με έδρα το Miami
The Greek News and Greek Radio in  FL

Subscribe to our newspaper
EnglishGreek
Αντίχριστος

Ο Αντίχριστος «παγιδεύτηκε» στην Παλαιστίνη!…

18 Jan, 2024

Το δεύτερο μέρος του άρθρου του Παν. Τραϊανού

 

 

Η υπογεννητικότητα των χριστιανικών λαών έχει φτάσει σε επίπεδα, που καθιστούν προβληματική ακόμα και τη βιολογική τους επιβίωση! …Οι άνθρωποι έχουν απομονωθεί! …Δεν έχουν κοινωνική ζωή! …Δεν έχουν φυσιολογικές συναναστροφές! …Δεν δημιουργούν οικογένειες! …Ζούνε μόνοι τους μέσα στην ψευδαίσθηση των social media! …Κάθονται μόνιμα μπροστά σε μια οθόνη και ο ένας παρακολουθεί τον άλλο! …Έχουν χιλιάδες «φίλους» να τους κάνουν «like», αλλά δεν έχουν έναν φίλο να πάνε μαζί να πιούν έναν καφέ! Αυτό, όμως, δεν είναι τυχαίο κι ούτε προέκυψε ως πρωτόγνωρο φαινόμενο σε μια ανθρώπινη ιστορία «βάθους» χιλιάδων χρόνων …Αυτό γίνεται με ευθύνη κάποιου! Αυτήν την ευθύνη την αναζητούμε στην αλλαγή τής συμπεριφοράς των γυναικών. Οι γυναίκες άλλαξαν κι αυτό με τη σειρά του άλλαξε την κοινωνική λειτουργία. Κάποιος «έσπρωξε» τις γυναίκες σε αυτές τις επιλογές και εκεί είναι που δημιουργείται το πρόβλημα.

Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη γυναικεία συμπεριφορά, γιατί εκεί μπορούμε να εντοπίσουμε τα πραγματικά αίτια όλων των προβλημάτων. Δεν το κάνουμε για να κατηγορήσουμε τις γυναίκες, επειδή είμαστε ρατσιστές ή φαλλοκράτες. Τις γυναίκες τις αγαπάμε και τις σεβόμαστε, γιατί αυτές είναι το «θεμέλιο» του κόσμου μας …Είναι ο βασικός θεμέλιος «λίθος» επάνω στον οποίο «χτίζεται» ολόκληρη η κοινωνία και βέβαια ο πολιτισμός μας. Εστιάζουμε στη γυναικεία συμπεριφορά, γιατί οι γυναίκες είναι αυτές που καθορίζουν τους όρους διεξαγωγής τού πιο σημαντικού «παιχνιδιού» που υπάρχει μέσα στην κοινωνία …Του πιο όμορφου «παιχνιδιού» στην ανθρώπινη ζωή …Του «παιχνιδιού» που δίνει ομορφιά σ’ αυτήν τη ζωή …Του «παιχνιδιού» τού έρωτα, που απ’ αυτόν αρχίζει και χτίζεται το «κύτταρό» της κοινωνίας, το οποίο είναι η οικογένεια. Εάν υπάρχει πρόβλημα στη «χορογραφία» τού έρωτα, υπάρχει πρόβλημα στην οικογένεια και αυτό απειλεί ευθέως ολόκληρη την κοινωνία. Πρόβλημα στο «παιχνίδι» τής ένωσης των δύο φύλων σημαίνει αυτόματα προβληματική οικογένεια και αυτό με τη σειρά του σημαίνει προβληματική κοινωνία.

Αυτό λοιπόν το «παιχνίδι», το οποίο αφορά καί τα δύο φύλα —και ονομάζεται «έρωτας»— στηρίζεται στη λειτουργία τής γυναίκας. Όμως, παρ’ όλο που αφορά εξίσου τα δύο φύλα, δεν μοιράζεται ισομερώς η ευθύνη για την ομαλή διεξαγωγή του …Δεν μοιράζεται ισομερώς, όχι επειδή υπάρχει αδικία, αλλά επειδή αυτό είναι το τέλειο για τον σχεδιασμό τής ανθρώπινης κοινωνίας, που πρέπει να λειτουργήσει με τον ιδανικό τρόπο και να εξασφαλίσει την επιβίωσή της.. Όπως δεν μοιράζεται εξίσου το μέγεθος της ταχύτητας ανάμεσα στα μέρη που συνθέτουν το «άτομο», έτσι γίνεται και με τον έρωτα …ΔΕΝ υπάρχει «αδικία», επειδή ο «πυρήνας» παραμένει σταθερός, την ώρα που το «ηλεκτρόνιο» κινείται με «δαιμονισμένη» ταχύτητα γύρω από αυτόν! Στο όνομα της «ισότητας» και της «χειραφέτησης» ΔΕΝ μπορεί ν’ αποκτήσει ταχύτητα ο «πυρήνας», γιατί θα έχουμε πυρηνική έκρηξη και καταστροφή!

Αυτό ακριβώς συμβαίνει και στις σχέσεις των δύο φύλων …Ό,τι είναι θεμιτό και πλεονέκτημα για το ένα φύλο, αποτελεί μειονέκτημα για το άλλο. Η «σταθερή φύση» τής γυναίκας είναι αυτό που προσδίδει τα ιδανικά χαρακτηριστικά λειτουργίας σε μια δυναμική και ρευστή κατά­σταση, όπως είναι ο έρωτας. Ο αυτο­σεβα­σμός της, η εγκράτειά της, η υπο­μ­ονή της, τα μητρικά της ένστι­κτα, είναι βασικά στοιχεία που απαιτούνται για να έρθει εις πέρας ο ρόλος της …Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ρόλος αυτού του «παιχνιδιού»! Απλά πράγματα. Εάν αυτή δεν σέβεται τον εαυτό της —και άρα τον ρόλο της— ακυρώνει και τον ρόλο τού «συμπαίκτη» της, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει αυτός …Το παιχνίδι τού «κρυφτού» το «χαλάει» αυτός, ο οποίος έχει τον ρόλο εκείνου που «φυλάγει» και αρνείται να «κλείσει» τα μάτια του. Οι υπόλοιποι, ό,τι και να κάνουν, δεν μπορούν να «χαλάσουν» το παιχνίδι. Μπορούν στο προσωπικό επίπεδο να «χάσουν», αλλά το «παιχνίδι» δεν μπορούν να το χαλάσουν. Το παιχνίδι μπορεί να το «χαλάσει» μόνον εκείνος, ο οποίος έχει τον βασικό ρόλο που απαιτεί το παιχνίδι για τη διεξαγωγή του. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο «παιχνίδι» τού Έρωτα …ΜΟΝΟΝ οι γυναίκες μπορούν να το «χαλάσουν»!!! …Οι άντρες —και να θέλουν— ΔΕΝ μπορούν! …Το «παιχνίδι» «χαλάει» ΜΟΝΟΝ όταν οι γυναίκες αρχίσουν και φέρονται σαν άντρες! …Όταν αρχίσουν να «κινούνται» σαν άντρες!

Αυτό είναι το ΜΕΓΑ «φάουλ» που μπορούν να κάνουν, γιατί αυτά, τα οποία για έναν άντρα μπορούν να θεωρηθούν κωμικά, βλακώδη, γραφικά ή ακόμα και «χαριτωμένα», όταν τα κάνει μια γυναίκα είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ! Η τεράστια αξία τής γυναίκας —και του ρόλου της— κάνει την ξεφτίλα της ΤΡΑΓΙΚΗ, ενώ μια τέτοια γελοία κατάσταση για τον άντρα είναι για να γελάνε οι φίλοι του. Η γυναίκα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είναι «βλάκας»! …ενώ ο άντρας μπορεί να είναι όσο «βλάκας» θέλει! Στην πραγματικότητα η «βλακεία» τού άνδρα είναι αυτή που δίνει ταχύ­τητα εκεί όπου απαιτείται κίνηση και άρα «ζωή» στον «μηχανισμό» αυτόν. Η διαρκής κίνηση των ανδρών γύρω από τις γυναίκες είναι αυτή, η οποία επιτρέπει σ’ αυτές να επιλέγουν —ανάμεσα στους πολλούς που θα «παρελάσουν» μπροστά τους— εκείνον, που θεωρούν καταλληλό­τερο για τις ίδιες και να τον «ενσωματώνουν» επάνω τους. Όταν θέλεις να διαλέξεις το καλύτερο ρούχο ανάμεσα σε όλες τις επιλογές που έχεις στη διάθεσή σου, θα πρέπει είτε εσύ να στέκεσαι ακίνητος και τα ρούχα να περνάνε από μπροστά σου είτε το αντίθετο. Δεν μπορεί καί τα δύο μέρη να κινούνται, γιατί απλούστατα δεν θα δεις ποτέ το σύνολο απ’ αυτά που σου προσφέρονται ως επιλογές. 

Η σταθερότητα του ενός μέλους δίνει αξία στην κίνηση του άλλου και έτσι λειτουργούν οι μηχανισμοί. Δεν είναι δυνατόν καί τα δύο μέλη να κινούνται και να παράγεται «έργο». Η ταχύτητα, η οποία είναι ανεπιθύμητη για έναν «πυρήνα» ή ένα ωάριο, είναι απολύτως απαραίτητη για ένα ηλεκτρόνιο ή ένα σπερματοζωάριο. Έτσι κάπως λειτουργεί και ο «μηχανισμός» τού έρωτα, εφόσον αφορά δύο διαφορετικά φύλα, τα οποία μέσα από προσωπικές επιλογές πρέπει να «ενωθούν». Το να θέλει, για παράδειγμα, ένας άνδρας να «κοιμηθεί» με ΟΛΕΣ τις γυναίκες τού περιβάλλοντός του, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, γιατί απλούστατα ΔΕΝ μπορεί! …ΔΕΝ τον αφήνουν! …ΔΕΝ είναι στο χέρι του! …Εκεί όπου μπορεί να το κάνει είναι εκεί όπου τον θέλουν και άρα θα τον επιλέξουν …και εκεί κάπου πρέπει να τελειώσει το ερωτικό «παιχνίδι». Άρα, αυτό το χαρακτηριστικό του είναι χρήσιμο για το «παιχνίδι» τής επιλογής, εφόσον θα θέσει τον εαυτό του στην κρίση και άρα στη διάθεση ΟΛΩΝ των ενδιαφερομένων. Απλά πράγματα …ΟΛΑ τα ρούχα «αυτοπροτείνονται» σε ΟΛΟΥΣ, αλλά, αυτός που διαλέγει, ΕΝΑ θα φορέσει!

Όμως, το να θέλει μια γυναίκα —μιμούμενη για λόγους ισότητας τους άντρες— να κάνει το ίδιο, αποτελεί ΜΕΓΑ πρόβλημα! …γιατί απλούστατα ΜΠΟΡΕΙ να το κάνει! …γιατί τα πάντα βρίσκονται στη δική της βούληση! …Αυτή δεν «αυτοπροτείνεται» απλά …Αυτή μπορεί και «φοράει» ό,τι βρίσκεται μπροστά της. Αυτό, όμως, είναι πρόβλημα, γιατί εάν δεν σεβαστεί τον ρόλο της, θα παγιδευτεί στο «δοκιμαστήριο», μόνιμα «ημίγυμνη», δοκιμάζοντας συνέχεια ρούχα που θα πρέπει ν’ αλλάζει, γιατί αυτά θα την «εγκαταλείπουν»! …Μόνιμα «ημί­γυμνη» εργένισσα, γιατί οι άντρες θα την παρασύρουν στα συνεχή λάθη …Θα την παρα­σύρουν, γιατί, λόγω της κινητικότητάς τους, είναι πάντα δια­θέσιμοι να «δοκιμάζονται», είτε η συγκεκριμένη γυναίκα θα μπορούσε ν’ αποτελεί πραγματική επιλογή τους είτε όχι. Αυτό όμως παγιδεύει τη γυναίκα σε έναν αδιέξοδο κύκλο λανθασμένων επιλο­γών, οι οποίες της «τρώνε» το «φιλέτο» τής αναπαραγωγικής ηλικίας, ενώ για τον άντρα δεν έχει κόστος. Για τον άντρα αυτό είναι απλά ένα μέρος τού ρόλου του μέχρι να καταλήξει εκεί όπου τον επιθυμούν και του αρέσει και του ίδιου …Εκεί όπου «κολλάει» και δεν φεύγει! Αυτό, όμως, είναι επιθυμητό για τον «σχεδιασμό» τού έρωτα, προκειμένου να επιτευχθεί το γενικό «πάντρεμα» των πληθυσμών των δύο φύλων …Προκειμένου να σκορπιστούν οι άντρες ανάμεσα στις γυναίκες όπως ο ρευστός Οίνος στα κομμάτια τού στερεού Άρτου στη Θεία Κοινωνία!

Το πόσο διαφορετικό μπορεί είναι το αποτέλεσμα για όμοιες συμπεριφορές μεταξύ των δύο φύλων, μπορεί και το διαπιστώνει κάποιος όταν παρατηρεί μια γυναίκα, η οποία για τον οποιονδήποτε λόγο «απορυθμίζε­ται» και δεν φέρεται φυσιολογικά. Το να μεθύσει για παράδειγμα ο άντρας —και να σέρνεται δεξιά κι αριστερά— δεν είναι πρόβλημα, γιατί ΚΑΜΙΑ γυναίκα δεν θα ενδιαφερθεί να παρανομήσει, για να τον «αποπλανήσει» ! Το να κάνει το ίδιο η γυναίκα είναι επικίνδυνο, γιατί θα υπάρξουν πολλοί που θα σκεφτούν να τη βιάσουν …και άρα γεννιούνται συνθήκες διάπραξης εγκληματικής ενέργειας κακουργη­ματικού επιπέδου! …Το ένα είναι «βλακεία» και το άλλο «αντικοινωνική συμπεριφορά».

 

 

Συνεχίζεται

 

 

photo SarahRichterArt / https://pixabay.com 

Τα άρθρα που δημοσιεύουμε δεν απηχούν αναγκαστικά τις απόψεις μας και δεν δεσμεύουν παρά τους συγγραφείς τους. Η δημοσίευσή τους έχει να κάνει όχι με το αν συμφωνούμε με τις θέσεις που υιοθετούν, αλλά με το αν τα κρίνουμε ενδιαφέροντα για τους αναγνώστες μας.

Ακολουθήστε μας στο Facebook @grnewsradiofl

Ακολουθήστε μας στο Twitter @grnewsradiofl

 

Copyright 2021 Businessrise Group.  All rights reserved. Απαγορεύται ρητώς η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή ή αναδιανομή μέρους ή όλου του υλικού του ιστοχώρου χωρίς τις κάτωθι προυποθέσεις: Θα υπάρχει ενεργός σύνδεσμος προς το άρθρο ή την σελίδα. Ο ενεργός σύνδεσμος θα πρέπει να είναι do follow Όταν τα κείμενα υπογράφονται από συντάκτες, τότε θα πρέπει να περιλαμβάνεται το όνομα του συντάκτη και ο ενεργός σύνδεσμος που οδηγεί στο προφίλ του Το κείμενο δεν πρέπει να αλλοιώνεται σε καμία περίπτωση ή αν αυτό κρίνεται απαραίτητο να συμβεί, τότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον αναγνώστη ποιο είναι το πρωτότυπο κείμενο και ποιες είναι οι προσθήκες ή οι αλλαγές. αν δεν πληρούνται αυτές οι προυποθέσεις, τότε το νομικό τμήμα μας θα προβεί σε καταγγελία DMCA, χωρίς ειδοποίηση, και θα προβεί σε όλες τις απαιτούμενες νομικές ενέργειες.

Άλλα Άρθρα

Τελευταία Άρθρα

Σχολιασμός Επικαιρότητας

Ενδιαφέροντα Θέματα

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων


Συμβουλές Μαγειρικής

International sounds DJ Entertainment

Pin It on Pinterest

Share This