EnglishGreek

Η Ελληνική εφημερίδα και το Ελληνικό Ραδιόφωνο της Florida, με έδρα το Miami
The Greek News and Greek Radio in  FL

Σε εκείνους που σκέπτονται πως η Ελλάδα σήμερα δεν έχει καμία σημασία ας μου επιτραπεί να πω ότι δεν θα μπορούσαν να κάνουν μεγαλύτερο λάθος. Η σημερινή, όπως και η παλιά Ελλάδα, έχει υψίστη σημασία για οποιονδήποτε ψάχνει να βρει τον εαυτό του.

Χένρυ Μίλλερ, 1891-1980, Αμερικανός συγγραφέας

Η Ελληνική εφημερίδα και το Ελληνικό Ραδιόφωνο της Florida, με έδρα το Miami
The Greek News and Greek Radio in  FL

Subscribe to our newspaper
EnglishGreek
«Οι Μουσικοί της Βρέμης» της Βιβής Φαναριώτη, στο θέατρο Παραμυθίας

«Οι Μουσικοί της Βρέμης» της Βιβής Φαναριώτη, στο θέατρο Παραμυθίας

24 May, 2024

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Πανόραμα που πραγματοποιείται στο θέατρο Παραμυθίας*, με έναρξη 25 Μαΐου και λήξη 15 Ιουνίου, με την αιγίδα της ΕΝΩΣΗΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, θα παρουσιαστούν δύο παραστάσεις, την Παρασκευή 31 Μαΐου από τις 20:30.

  1. «Οι Μουσικοί της Βρέμης ή η τέχνη τιμή (δεν) έχει», σεΚείμενο / Σκηνοθεσία:Παρασκευής Φαναριώτη.
    Παίζει-Τραγουδάει: η Παρασκευή Φαναριώτη.

Καλώς ήρθατε στο φανταστικό σύμπαν των μουσικών ζώων, όπου η Βιβή Β. (καλλιτεχνικό Βαυαρίτσα / γέννημα θρέμμα των βαυαρικών Άλπεων) ένα άστρο του γερμανόφωνου σανιδιού, μετατρέπεται από χρυσό παιδί της δραματικής τέχνης σε… γαϊδουρο-σοπράνο!
Σε αυτή την ανατρεπτική παράσταση, που αποδεικνύει περίτρανα ότι οι παραμυθάδες Γκριμ πιάνουν άνετα ψιλοκουβέντα με τον Καβάφη και τον Μπρεχτ, τα πανιά της φαντασίαςμας ταξιδεύουν σε ένα κόσμο, όπου τα ζώα δεν μιλούν απλώς, αλλά λένε αλήθειες, τραγουδάνε και λάμπουν στη σκηνή! Ο αστέρας του γερμανόφωνου θεάτρου, Βιβή Β., εγκαταλείπει τον Γκαίτε, τον Σίλερ και τους μεγαλεπήβολους ρόλους και μεταμορφώνεται με μιάς στο τετράπτυχο γάιδαρο, σκύλο, γάτα και πετεινό, με στόχο να θριαμβεύσει στα φετινά Bambi (κάτι σαν τηλεοπτικά γερμανικά Όσκαρ)!

Η Μάνατζέρ Μάριον της υπόσχεται δε ως δέλεαρ ένα μεγάλο χρηματικό ποσό αν μπει βαθιά στο πετσί του ρόλου. Οι πράξεις της θεατρικής μας ιστορίας “χορεύουν” σε ρυθμούς ανατρεπτικούς, μα και ουκ ολίγον στοχαστικούς, καθώς ο γαϊδαράκος (γύρω στα πενήντα, ένας αδικημένος πεισματάρης), η γάτα (ψυχήεπαναστατική με ψήγματα μοναξιάς), ο σκύλος (ο φίλος που έχασε τον Δον Κιχώτη του) και ο κόκορας (ένας “πεπαλαιωμένος” γαλαζοαίματος) συναντιούνται κάτω από αντίξοες συνθήκες, αρματώνονται με κουράγιο και δύναμη, καταφέρνοντας να μετατρέψουν ένα καταφύγιο ληστών στον προσωπικό τους παράδεισο, μουσικής και φιλίας. Το κωμικό … δράμα δεν τελειώνει στις ψυχές που σώζονται, αλλά συνεχίζεται υπό τους ηχούς του money makes the world go round.

Η Βιβή Β., μονομάχος της σκηνής, δικαιούται να ονειρεύεται ρόλους που της αξίζουν (όπως άλλωστε και κάθε καλλιτέχνης). Και όνειρα γεννούνται, αιωρούνται, μα και ακυρώνονται στο αναπάντεχο τέλος που δεν φαντάζεται ούτε καν η ίδια …

Η παράσταση παρουσιάζεται στη Γερμανική Γλωσσα χωρίς υπότιτλους (Ευχαριστώ θερμά το Βασίλη Βλαχοδημητρόπουλο και τη Μαρλέν Καμίνσκι για την πολύτιμη βοήθειά τους).

με Θέα 1

  1. «Παράμυθο με Θέα», Ιστορίες και τραγούδια για Θεριά
    Γιώργος Λιάκος: κιθάρα – τραγούδι |Γιάννης Φίλιας: αφήγηση | Νάλα – Σίμπα – Κρόνκι: ειδικά ηχητικά εφέ

Διαβάζουμε παραμύθια για Θεριά. Ο Γιάννης Φίλιας (αφήγηση), ο Γιώργος Λιάκος (κιθάρα-τραγούδι) ενώ επί σκηνής, τα τρία Θεριά (σκυλιά μας), η Νάλα, ο Σίμπα και ο Κρόνκι, να ακούν, να σχολιάζουν και να συμμετέχουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο στο πρόγραμμα. Τελικά, φοβάται ο Γιάννης το Θεριό, ή το Θεριό το Γιώργο;

  • Συνολική Διάρκεια και οι δύο παραστάσεις : 100 λεπτά
  • Τιμή εισιτήριου 10 ευρώ
  • Επικοινωνία για κρατήσεις θέσεων : info@paramithias.grvivifanarioti@yahoo.gr, 6974646343 και 6946787203
  • *Θέατρο Παραμυθίας: Παραμυθίας 27 & Μυκάλης , Κεραμεικός.

Λίγα λόγια για τους συντελεστές 
Παρασκευή Φαναριώτη: Μεγαλωμένη στο Μόναχο και Νυρεμβέργη της Γερμανίας. Είναι κάτοχος πτυχίου
Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και Magister Artium στη Θεατρολογία και Πολιτιστική Επικοινωνία του Πανεπιστημίου Humboldt Βερολίνου. Η εστίαση της σε θέματα που αφορούν την παιδική ηλικία ,την εκπαίδευση ενηλίκων, την κοινωνία, την επικοινωνία , την θεατρική
παιδεία και τη διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας σε συνδυασμό με τον εγγενή ιδεαλισμό της για κατανόηση και (επανα)προσδιορισμό του κόσμου την οδήγησε στην απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στην Εκπαίδευση ( Μεταπτυχιακή ειδίκευση
Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας ) και περαιτέρω μεταπτυχιακού τίτλου στον τομέα της Επικοινωνίας και της Δημοσιογραφίας. Εργάστηκε πάνω από 20 χρόνια ως καθηγήτρια Γερμανικών και εκπαιδεύτρια στην εκπαίδευση ενηλίκων, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ( Αρσάκεια/Τοσίτσεια Σχολεία, Πειραματικό Δημοτικό του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ελληνογερμανική Αγωγή ), τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Έχει επίσης εργαστεί ως δημοσιογράφος για πολιτιστικά και εκπαιδευτικά θέματα σε έντυπα και διαδικτυακά μέσα στην Ελλάδα όπως για παράδειγμα από το 2007 έως το 2016 στην Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.  Χαρακτηριστική η συνέντευξη της το 2012 με την πρώην Υφυπουργό Παιδείας της Γερμανίας κ. Κορνέλια Πίπερ καθώς και άρθρο της για την αναγνωρισμένη έκθεση σύγχρονης Τέχνης DOCUMENTA σε ένθετα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Το 2016 έλαβε υποτροφία από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο της Γερμανίας για παρακολούθηση μαθημάτων και διδασκαλία στο
Δημοτικό St. Laurentius Saarburg του Ομοσπονδιακού Κρατιδίου Ρηνανίας Παλατινάτου. Από το 2014 έχει επίσης συμμετάσχει σε πρότζεκτ θεατροπαιδαγωγικου χαρακτήρα. Σε πρόσφατη θέση της, εργάστηκε ως εκπαιδεύτρια της γερμανικής γλώσσας σε πολυπολιτισμικά προσφυγικά τμήματα στο τομέα Ένταξης της ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ του Σάλτσμπουργκ ( Integrationshaus
Diakonie Salzburg). Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής της ως καθηγήτρια βασικής Εκπαίδευσης και Αναλφαβητισμού (Alba Intensiv Educational Institution, Linz, Austria, 2017), συμμετείχε επίσης σε πρότζεκτ που σχετίζονται με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την κοινωνία και τον αναλφαβητισμό (INTERKULTURELLE BEGEGNUNGEN / INTERCULTURAL CROSSOVER, VEREIN VIELE
Salzburg, 2017) Είναι από το 2012 πιστοποιημένη εξετάστρια των διπλωμάτων πιστοποίησης γλωσσομάθειας γερμανικών των ινστιτούτων Goethe, ÖSD (Österreichisches Sprachdiplom) και ÖIF (Österreichischer Integrationsfonds). Επιπλέον, είναι μέλος της Ελληνικής Ένωσης Τύπου στο Εξωτερικό, της Ελληνικής / Γερμανικής Ακαδημαϊκής Εταιρείας Και του διαπολιτισμικού σωματείου Vision Network Athens. Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο μετεκπαίδευσης στη Θεατροπαιδαγωγική του Ινστιτούτου Gauting στη Βαυαρία της Γερμανίας ,εγκεκριμένη από τον θεατροπαιδαγωγικό σύλλογο των γερμανόφωνων χώρων (TheaterpädagogIn But) και συνεχίζει τον Φεβρουάριο 2023 με τον επόμενο (εκπαιδευτές Marion Beyer & ,Hermann Vief ). Εργάζεται ως καθηγήτρια
γερμανικών σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας ( Bundesgymnasium Salzburg και BHAS/HAK Hallein ).
Γιάννης Φίλιας: Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Πιάνο, Ανώτερα Θεωρητικά, Χορό και Κλασικό Τραγούδι στο Ελληνικό Ωδείο, καθώς και Υποκριτική στη Σχολή Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν. Είναι Πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του
Πανεπιστημίου Αθηνών και της Δραματικής Σχολής Νέου Ελληνικού Θεάτρου. Ως σολίστ συνεργάστηκε με μουσικά και θεατρικά σχήματα όπως Μουσικά Σύνολα ΕΡΤ, Ένωση Ελλήνων Μουσουργών, Εθνικό Θέατρο, Θέατρο Τέχνης, ΕΛΣ, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ορχήστρα των Χρωμάτων, ΚΟΑ, Καμεράτα – Armonia Atenea,
Ελληνική Θεαμάτων, Θέατρο Badminton και συνθέτες όπως Άλκης Μπαλτάς, Θεόδωρος Αντωνίου, Γιώργος Κουμεντάκης, Χρήστος Λεοντής, Διονύσης Τσακνής, Χαράλαμπος Γωγιός, Δημήτρης Μαραμής και σκηνοθέτες όπως Σπύρος Α. Ευαγγελάτος, Κώστας Γαβράς, Βίκτωρ Αρδίττης, Έστερ Αντρέ Γκονζάλες, Ρενάτο Τζανέλλα, Κώστας Κουτσομύτης, Όλγα Μαλέα, Θωμάς Μοσχόπουλος, Κάρμεν Ρουγγέρη, Μαριάννα Κάλμπαρη, Σταμάτης Φασουλής, Βασίλης Νικολαΐδης, Δημήτρης Λιγνάδης, Σοφία Σπυράτου, Πάρις Μέξης, Θέμελης Γλυνάτσης.
Γιώργος Λιάκος: Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1990. Απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, σπούδασε ανώτερα θεωρητικά της μουσικής, κλασική κιθάρα, κλασικό και σύγχρονο τραγούδι στο Δημοτικό Ωδείο Αγ. Αναργύρων και στο ωδείο “Μουσικός Σύνδεσμος Αθηνών”. Απόφοιτος της δραματικής σχολής “ΑΡΧΗ” της Νέλλης Καρρά, παρακολούθησε σεμινάρια με τη Μάρθα Φριντζήλα στο “Baumstrasse”, με τη Λυδία Κονιόρδου στους “Δεσμούς”, καθώς και με τη Φιλαρέτη Κομνηνού στο “Θέατρο των Αλλαγών”.
Έχει συμμετάσχει τόσο σε μουσικές παραστάσεις (“Νέα παιδιά με κοστούμια παλιά”, “Belle reve”, “The Daltons project” κ.α. σε σκηνές όπως Almaz, Athenaeum, Cabaret Voltaire, Χίλιες και δύο Νύχτες, Άλικο) όσο και σε θεατρικά έργα («Βιομαγεία» της
Μαριάννας Κάλμπαρη, θέατρο Φούρνος 2014 – 2015, «AnPhèBé», Beton7 2016, «Λιθουανία» – «Ο Αλιόσα, το τσουκάλι», θέατρο Αλκμήνη 2017, «Στιγμιαίος Καφές», θέατρο Επί Κολωνώ 2018, σκην. Γιάννης Φίλιας, «Samotnosc», Αγγέλων Βήμα 2018, «Αντιστολή», Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018, σκην. Παντελής Μάκκας, «Στην Εξοχή» του Martin Crimp, Skrow Theater 2018, σκην. Νέλλη Καρρά, «Simon Boccanegra», Εθνική Λυρική Σκηνή 2019, σκην. Elijah Moshinsky, «Η Κυρά της Θάλασσας» 2019, σκην. Δημήτρης Ήμελλος, «Καρυοθραύστης» 2021, σκην. Κωνσταντίνος Ρήγος, «Οθέλλος» Εθνική Λυρική Σκηνή 2022, σκην. Robert Wilson κ.α.)

Τα άρθρα που δημοσιεύουμε δεν απηχούν αναγκαστικά τις απόψεις μας και δεν δεσμεύουν παρά τους συγγραφείς τους. Η δημοσίευσή τους έχει να κάνει όχι με το αν συμφωνούμε με τις θέσεις που υιοθετούν, αλλά με το αν τα κρίνουμε ενδιαφέροντα για τους αναγνώστες μας.

Ακολουθήστε μας στο Facebook @grnewsradiofl

Ακολουθήστε μας στο Twitter @grnewsradiofl

 

Copyright 2021 Businessrise Group.  All rights reserved. Απαγορεύται ρητώς η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή ή αναδιανομή μέρους ή όλου του υλικού του ιστοχώρου χωρίς τις κάτωθι προυποθέσεις: Θα υπάρχει ενεργός σύνδεσμος προς το άρθρο ή την σελίδα. Ο ενεργός σύνδεσμος θα πρέπει να είναι do follow Όταν τα κείμενα υπογράφονται από συντάκτες, τότε θα πρέπει να περιλαμβάνεται το όνομα του συντάκτη και ο ενεργός σύνδεσμος που οδηγεί στο προφίλ του Το κείμενο δεν πρέπει να αλλοιώνεται σε καμία περίπτωση ή αν αυτό κρίνεται απαραίτητο να συμβεί, τότε θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον αναγνώστη ποιο είναι το πρωτότυπο κείμενο και ποιες είναι οι προσθήκες ή οι αλλαγές. αν δεν πληρούνται αυτές οι προυποθέσεις, τότε το νομικό τμήμα μας θα προβεί σε καταγγελία DMCA, χωρίς ειδοποίηση, και θα προβεί σε όλες τις απαιτούμενες νομικές ενέργειες.

Άλλα Άρθρα

Τελευταία Άρθρα

Σχολιασμός Επικαιρότητας

Ενδιαφέροντα Θέματα

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων


Συμβουλές Μαγειρικής

Estiatorio Milos Miami
Estiatorio Milos Miami
Estiatorio Milos Miami
International sounds DJ Entertainment

Pin It on Pinterest

Share This