Είναι-δυστυχώς- πραγματικότητα,
που προσιδιάζει με τραγικότητα,
ότι τον κόσμο κυβερνούν οι οπλοκράτες,
και εξελίσσονται σε πλουτοκράτες-φαυλοκράτες.
Οι άνθρωποι δεν τους ενδιαφέρουν,
αλλά μόνον τα όπλα που μεγάλα κέρδη αποφέρουν.
Προκαλούν πολέμους, γενοκτονίες, δυστυχία,
όμως, οι ίδιοι νοιάζονται μόνον για τη δική τους ευτυχία.
Ακόμη, προκαλούν φτώχεια, πείνα, δυστυχήματα,
και τα δικαιολογούν ως απλά «ατυχήματα».
Οι γνωστικοί λαοί αγωνιούν και συγκλονίζονται,
αλλά οι οπλοκράτες κυνικά ηδονίζονται.
Πολλοί άνθρωποι φοβισμένοι στα καβούκια τους κρυμμένοι,
όμως, οι οπλοκράτες τους διχάζουν, οι διεφθαρμένοι.
Κάποιοι υποκρίνονται και το παίζουν «δημοκράτες»,
όμως, στην ουσία είναι άθεοι, ασυνείδητοι τρομοκράτες.
Πολιτικοί, θρησκευτικοί κ.ά. ηγέτες κυνικά αδιαφορούν
και-τι ειρωνεία- μάσκες θεατρινισμού φορούν.
Ενώ θα έπρεπε ν΄αντισταθούν τίμια και οργανωμένα,
και όχι να «μοιρολογούν» τα «τετελεσμένα».
Τον πόλεμο και τα ανθρωποκτόνα όπλα του να καταργήσουν,
και έναν «Παράδεισο» αγάπης, ειρήνης και αδερφοσύνης να δημιουργήσουν!
photo mwewering, https://pixabay.com




























