Μια όμορφη θεατρική παράσταση τελείωσε στην ομογένεια της Νέας Υόρκης. Για όλους εσάς που δεν καταφέρατε να την δείτε επειδή δεν προλάβατε να πάτε ή είστε σε άλλη χώρα, μπορείτε να την απολαύσετε στο παρακάτω σύνδεσμο....