(Συνέχεια)
H ξενάγηση διήρκησε περίπου δύο ώρες ήταν
εντυπωσιακή, άλλωστε το περιμέναμε. Το γραφείο
είχε κλείσει δωμάτια σε Ξενοδοχείο ήταν πολύ κοντά
και πήγαμε περπατώντας, ο Οδηγός του Πούλμαν
είχε μεταφέρει τις βαλίτσες μας στο Σαλόνι του
Ξενοδοχείου πήραμε τις βαλίτσες του ο καθένας και
ανεβήκαμε στα δωμάτια μας ..
η ώρα ήταν 13.00 όταν μας ειδοποίησαν να
κατέβουμε για φαγητό σε μισή ώρα.. Φάγαμε και
μετά πήγαμε για ξεκούραση ,θα βρισκόμασταν στις
7.00 ΜΜ για να κάναμε έναν περίπατο στη Ρώμη όλο
το Γκρουπ.. ήταν πολύ θαυμάσια η περιήγηση στο
Κολοσσαίο ΚΛΠ η βόλτα κράτησε μιάμιση γυρίσαμε
στο ξενοδοχείο φάγαμε και μετά κουρασμένοι όπως
ήμασταν πήγαμε για ύπνο ..
Το πρωί κατεβήκαμε για πρωινό και καφέ, μετά
φτιάξαμε βαλίτσες και κατεβήκαμε στο σαλόνι που
είχαμε ραντεβού για αναχώρηση. ο Οδηγός ήταν απ
έξω και μας περίμενε αφού τακτοποίησε τις βαλίτσες
μπήκαμε στο πούλμαν και ξεκινήσαμε για τον
επόμενο σταθμό που ήταν η Μαδρίτη…
Όταν φθάσαμε ήταν περασμένη η ώρα και
πήγαμε κατευθείαν στο Ξενοδοχείο. Αφού κάναμε
ένα μπάνιο μαζευτήκαμε στο δωμάτιο του G.P και
πήραμε τηλέφωνο να μας φέρουν φαγητό στο
δωμάτιο . φάγαμε και παραγγείλαμε ποτά και
καθίσαμε να συζητήσουμε για την αυριανή
επίσκεψη μας στο Μουσείο της Μαδρίτης,, μας είπε ο
G.P ότι έπρεπε να φερόμαστε ελεύθερα γιατί
υπάρχουν στο Μουσείοεκτός από τις εμφανείς
κάμερες και πολλές κρυφές… και πως αυτό είναι ένα
διερευνητικό ταξίδι για την μεγάλη αποστολή που θα
έχουμε τις επόμενες ημέρες, γι αυτό να είμαστε
ήρεμοι και να δείχνουμε αδιάφοροι.. Κοιμηθήκαμε
ήρεμα, το πρωί είχαμε ραντεβού να αναχωρήσουμε
στις 9.00.
έτσι κι έγινε μπήκαμε στο Πούλμαν και σε 15
λεπτά μπαίναμε στο Μουσείο.. η Ξεναγός μας άρχισε
να μας μιλάει και να μας παρουσιάζει με λεπτομέρεια
όλα τα εκθέματα.. Το μόνο που διαπιστώσαμε ήταν
ότι τα περισσότερα αρχαία ήταν από ξένες χώρες…
Όταν τελείωσε η ξενάγηση ξεκινήσαμε για τι
ξενοδοχείο το πρόγραμμα μας ήταν φαγητό
ξεκούραση και το απόγευμα βόλτα στην Πόλη το
επόμενο πρωινό θα ταξιδεύαμε για Λονδίνο.. Όλο το
ταξίδι μας ήταν για να γνωρίσουμε τους χώρους του
Μουσείου στο Λονδίνο και μετά να δράσουμε..
Το πρωί επιβιβαστήκαμε στο Πούλμαν και
ξεκινήσαμε . μόλις φθάσαμε αρχίσαμε να
παρατηρούμε από την Α’ αίθουσα διάφορα αλλά
αδιάφορα εκθέματα να θαυμάζουμε. Ώσπου φτάσαμε
στο σημείο που υπήρχαν τα εκθέματα, του
Παρθενώνα τα κλεμμένα ήταν όλα σ ένα κανονικό
ύψος το ένα δίπλα στο άλλο. ήταν πολύ άνετος ο
χώρος και εύκολος για να δράσουμε. δεν ξέραμε μόνο
αν τα γλυπτά αυτά ήταν τα αυθεντικά ή ήταν
αντίγραφα. βγάλαμε τις φωτογραφικές μας μηχανές
και κάναμε πως τραβάμε φωτογραφίες.
ήταν το σήμα για να κοιτάξει ο G.P με το ειδικό
του μηχάνημα εάν τα μάρμαρα ήταν αυθεντικά ή
αντίγραφα.. πάτησε το πλήκτρο και μετά από λίγα
δευτερόλεπτα μας χαμογέλασε..Ήταν αυθεντικά..
Έτσι η επιχείρηση μας γινόταν ποιο εύκολη.
περιμέναμε μέχρι να τελειώσει η όλη παρουσίαση και
να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο, μόλις επιστρέψαμε
ο G.P έπιασε την αρχηγό του Γκρουπ και της είπε ότι
δεν θα ακολουθούσαμε το Γκρουπ θα καθόμασταν
λίγες ακόμη ημέρες στο Λονδίνο και θα επιστέφαμε
αεροπορικός με δικά μας έξοδα, την ευχαριστήσαμε
και ανεβήκαμε στα δωμάτια μας. Δεν θα καθόμασταν
ασφαλώς παραπάνω ημέρες σο Λονδίνο αλλά θέλαμε
να φύγουμε με το πρώτο αεροπλάνο για Αθήνα για
να γλυτώσουμε χρόνο αποφεύγοντας την όλη
ταλαιπωρία της επιστροφής οδικώς ..πήραμε τηλ στο
αεροδρόμιο και μας είπαν ότι είχε αεροπλάνο για
Αθήνα σε πέντε ώρες κάναμε τέσσερις κρατήσεις
πήγαμε για ένα μπάνιο και ν αλλάξουμε ρούχα να
ετοιμάσουμε βαλίτσες και να κατεβαίναμε για
φαγητό, έτσι κι αλλιώς είχαμε αρκετό χρόνο και δεν
υπήρχε βιασύνη.. Η εξόρμηση μας για να γνωρίσουμε
το χώρο που υπήρχαν τα γνήσια μάρμαρα είχε
πετύχει ολοκληρωτικά . το μόνο που έμενε τώρα
ήταν η τελευταία πρόβα για την επιχείρηση..
(Συνεχίζεται)
photo ClickerHappy, https://pixabay.com




























